מ.ס אשדוד נגד בני סכנין שידור חי ישיר לצפייה ישירה






מ.ס אשדוד נגד בני סכנין שידור חי ישיר לצפייה ישירה, מ.ס. אשדוד רוצה להמשיך במומנטום הטוב בו היא נמצאת ולנצח את בני סכנין אחרי שגנבה ניצחון בקרית שמונה בליגה ועשתה גם מהפך נפלא בגביע המדינה מול הפועל אשקלון. הבלם הבולגרי ויקטור גנב שנעדר בשל פציעה ישוב להרכב ויפתח לצד קרלו ברושיץ'. אוהד רבינוביץ' ימשיך לקבל אשראי במרכז השדה ויפתח לצד גדי קינדה ודן ביטון. בנצי מושל שכבש שני שערים במשחקים האחרונים אמור לפתוח, אלא אם יוחלט ללכת עם דין דוד לצד בלסינג אלקה ומאוריסיו קורדיירו.

מ.ס אשדוד נגד בני סכנין - תקציר המשחק: שתי הקבוצות נפגשו 34 פעמים בליגת העל, כשהמאזן עומד על 10:14 לאשדוד בניצחונות ועוד 10 תוצאות תיקו. בשבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, בני סכנין לא הצליחה לנצח (שני הפסדים וחמש תוצאות תיקו). מ.ס. אשדוד היא קבוצת הבית הגרועה בליגה עד כה. היא עדיין לא ניצחה העונה כמארחת ובמאזנה שתי נקודות משמונה משחקים (הפרש שערים 16:5). בכלל, אשדוד ניצחה רק אחד מ-16 משחקי הבית האחרונים שלה בליגת העל (0:2 על הפועל תל אביב בעונה שעברה).

מ.ס אשדוד נגד בני סכנין שידור ישיר:

אתר זה הוא אתר מידע אשר מספק מידע ותוכן חיוני לגולשים ברשת. אנו מאפשרים גישה למידע דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית ומלאה.