בני סכנין נגד מכבי תל אביב שידור חי ישיר לצפייה ישירה






בני סכנין נגד מכבי תל אביב שידור חי ישיר לצפייה ישירה ליגת על מחזור 16, מכבי תל אביב מאוד דומיננטית. מחזיקה בממוצע האיומים הגבוה ביותר, באחוז הדיוק הרב ביותר במסירות (86%) ומספר ההתקפות הכי גדול. אז למה יש 5 קבוצות יותר דורסניות ממנה. בני סכנין ספגה עד כה 19 שערי חובה. 74% מתוכם נרשמו במהלך המחצית השנייה (14). מנגד, הצהובים כבשו כבר שישה שערים בין הדקות 45 עד 60, הכי הרבה בליגה. בשונה משנים קודמות, מכבי תל אביב של העונה היא הקבוצה המסוכנת ביותר בליגה מחוץ לרחבת ה- 16 של היריבה. הצהובים כבשו שמונה שערים עד כה מטווח זה (הכי הרבה בליגה), כאשר בכל העונה שעברה היו להם חמישה כאלה.

בני סכנין נגד מכבי תל אביב - תקציר המשחק: במשחק הליגה האחרון שלה, סכנין החזיקה בכדור 142 פעמים (הכי הרבה במחזור ה- 15) למשך 10.9 שניות בממוצע (57% החזקה). למרות זאת, האדומים איימו על השער שבע פעמים בלבד (29% דיוק למסגרת) ואיבדו את מספר הכדורים הגבוה ביותר במהלך המחזור (79). אחת הסיבות לכך הייתה אחוז ההצלחה הנמוך שהשיגו האדומים בכניסות עם הכדור לתוך הרחבה של היריבה (5%).

בני סכנין נגד מכבי תל אביב שידור ישיר:

אתר זה הוא אתר מידע אשר מספק מידע ותוכן חיוני לגולשים ברשת. אנו מאפשרים גישה למידע דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית ומלאה.