טוטנהאם נגד סאות'המפטון שידור חי ישיר לצפייה ישירה




טוטנהאם נגד סאות'המפטון שידור חי ישיר לצפייה ישירה ליגה אנגלית פרמייר ליג הארי קיין יעקוף את לאו מסי? לחלוץ התרנגולים 53 שערים ב-2017 והוא זקוק לצמד לפחות כדי לחלוף על פני כוכב ברצלונה ולסיים את השנה האזרחית ככובש הבכיר באירופה. טירוף חג המולד בפרמייר-ליג יצא בשעה זו לדרך עם המשחק הראשון מתוך שמונה שיתקיימו היום, כשטוטנהאם מארחת את סאות'המפטון, במסגרת המחזור ה-20. התרנגולים, שהרשימו בסוף השבוע עם ניצחון גדול על ברנלי, יקוו לעקוף זמנית את ליברפול ולעלות למקום הרביעי.

טוטנהאם נגד סאות'המפטון - תקציר המשחק: דקה 6': התקפה מתפרצת של טוטנהאם כמעט והסתיימה בשער מספר 54 ב-2017 לקיין. דלה עלי העביר כדור רוחב, החלוץ בעט מקרוב החוצה. הרכבים- טוטנהאם: הוגו לוריס; סרז' אורייר, דוינסון סאנצ'ס, יאן ורטונגן, דני רוס; מוסא דמבלה, אריק דייר, דלה עלי, כריסטיאן אריקסן; יונג מן סון, הארי קיין. סאות'המפטון: פרז'ייר פוסטר; מאיה יושידה, ג'ק סטפנוס, ווסלי הודסט, מאט טרגט; אוריאול רומאו, מריו למינה, פייר אמיל הויברג, סופיאן בופל; ניית'ן רדמונד, שיין לונג.

טוטנהאם נגד סאות'המפטון שידור ישיר:

אתר זה הוא אתר מידע אשר מספק מידע ותוכן חיוני לגולשים ברשת. אנו מאפשרים גישה למידע דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית ומלאה.