הפועל באר שבע נגד מכבי חיפה שידור חי לצפייה ישירה



מ.ס. אשדוד נגד בית"ר ירושלים שידור חי לצפייה ישירה דין דוד, כובש שער השוויון של מ.ס. אשדוד במחזור הקודם מול מכבי פתח תקוה, צפוי לקבל אשראי מהמאמן עמיר תורג'מן ולפתוח בהרכב מחר (ראשון, 20:15, ספורט1) מול בית"ר ירושלים במקום דן ביטון שהיה מעט חולה ובמקביל קצת פצוע במהלך השבוע. גם יצחק אספה הצעיר שנכנס טוב כמחליף במשחק האחרון אמור לפתוח על חשבון הקשר הברזילאי סידני דה פרייטאס. ניר ברדע לא מצליח להתאושש מהפציעה ברגלו וחסר כבר זמן רב. מ.ס. אשדוד נגד בית"ר ירושלים שידור חי לצפייה ישירה, גם מחר לא יהיה הבלם בסגל ובקבוצה נערכים לצירוף בלם זר או ישראלי במהלך חלון ההעברות הקרוב. בן אל אדרי הצעיר ימשיך במרכז ההגנה לצד ויקטור גנב. יואב ג'רפי שסבל מדלקת גרון חריפה ולא התאמן שלושה ימים, החלים שלשום וישחק.

מ.ס. אשדוד נגד בית"ר ירושלים - תקציר המשחק: הקבוצה תפגוש את מ.ס אשדוד באצטדיון הי"א, במשחק שעשוי לחרוץ את עתידו של המאמן בני בן זקן. מעבר לתוצאה, בבית"ר רוצים לראות שיפור ביכולת הקבוצה, כאשר את האימונים האחרונים הוביל בעיקר העוזר גילי לבנדה, ששם דגש על משחק לחץ והסגירות בהגנה. איתי שכטר ובוריס קליימן ערכו אימון מלא, תורגלו ב-11 והם צפויים לפתוח. שכטר תורגל לצד אנתוני וארן.

מ.ס. אשדוד נגד בית"ר ירושלים שידור חי לצפייה:

אתר זה הוא אתר מידע אשר מספק מידע ותוכן חיוני לגולשים ברשת. אנו מאפשרים גישה למידע דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית ומלאה.